söndag 26 februari 2012

Tråkig

Behöver inte säga mer om denna söndag förutom att den e urtråkig. !

Theo blev risig inatt & valet & kvalet om man måste in men vi hoppas kunna va hemma till imorrn .. Då ska jag be Dr lyssna på honom & kanske ge honom betapred men än e natten inte här & över så hoppas inte vi hamnar där !

Jag har ont i bihålorna så de sjunger om det ! Guud så tråkigt !

Ingen matlust har vi heller så mat känns inte lockande heller :( maken fixar dock korv o pommes till dem som vill !

Ser framemot en ny vecka som kommer bli bättre än förra !

1 kommentar:

  1. Hej! Tack för ditt svar.
    Jag menade dock inte då hon blir sjuk. Utan att jag har ett läkarintyg och redan vabbar på 25%..
    Men jag ringde till FSK idag och han jag pratade med sa att det inte var några problem. Så det blir att skicka in ansökan trots all.
    Men tack för svaret!
    Mvh Emilie

    SvaraRadera

Tyck till här =)