onsdag 1 februari 2012

Bästa vännerna !

Nu e de sängen som gäller efter en kväll i soffan då barnen somnade snällt .. Anny hon måste nog va trött av pencillin för hon påpekade att hon va så trött i skolan idag o vips sov hon ikväll ... O när jag stannade upp ikväll efter tagit hand om tvättstugan dör nu alla sängkläder & handdukar e tvättade , torkade & vikta så blev jag alldeles trött o efter tänt massa ljus satte sig maken o kliade mig :)

Idag planerad jag , syster Malin & goda vännen Sanna in tjejkväll på tisdag .. Malin & Sanna har vart vänner i snart 9 år & jag e glad att vi till slut oxå fick lov att börja hänga för 2 år sedan med dem för som man skrattar när vi träffad alla .. & alla barnen ( 10 + tonåringen Nadja ) går prima ihop... Vi tre ska iaf Ut o käka & bara prata .. Skitskoj då jag trivs i deras sällskap ... Man har aldrig för lite att prata om så blir skoj efter en tids sjukdom :) Vi måste planera in sommarens äventyr oxå då vi sommaren som var aldrig tog oss iväg nånstans ihop ..

Näe men nu sussa !

1 kommentar:

Tyck till här =)