torsdag 23 februari 2012

För ett år sedan

Denna dag för ett år sen var jag nervös .. Dagen innan hade vi fått veta att lillasyster måste ut o de gick inte att vänta till datumet vi fått då jag gått till v 36+6 utan hon skulle föddasvi v 35+2 istället vår lilla tös :)

Känslan om hur hon skulle må , om hon skulle ha brödernas sjukdom , om hur länge vi skulle få vara på sjukhuset & barn 4 .. Frågorna var många men mest funderade vi ju hur vår lilla tös skulle se ut , viken personlighet & som vi längtade alla efter henne !!!

Att hon skulle ta oss alla med storm , att hon skulle ge oss så mycket glädje & spruta ut kärlek till oss alla de visste vi ju redan innan .. Att hon skulle ha tre syskon som avgudar henne & föräldrar som återigen va så glad över att få uppleva allt en gång tilll <3

Tänk att jag för ett år sedan satt med en tjock mage & nu sitter jag brevid en busig liten tös som ska bli 1år :)

1 kommentar:

  1. Tänk va året gått fort och tänk att jag fick vara med på den stora dagen! :)
    Antingen har jag glömt eller också så har jag ingen koll på det, men varför behövde hopn komma ut tidigare än planerat? Tänk det är som om jag skulle föda om en vecka ungefär.. :)
    TRåkigt med alla sjukdomar, men jag hoppas att ni går mot bättre tider utan massa jobbiga sjukdomar och bara får njuta av våren och sen SOMMAREN! <3 :)

    SvaraRadera

Tyck till här =)