lördag 25 februari 2012

Sjuklingar

Idag vaknade lillis oxå med feber , Theo har fått den hemska hosta o trodde han skulle få åka in inatt eftersom han Pep så mkt igår men han klarade sig .. Anny hostar oxå & Ludwig har fortsatt hemsk huvudvärk ..
& jag känner mig inte pigg än :(
Sjukorna fortsätter !

Iaf så e vi återigen på sjukan .. Lilly e vägd & tpn funkar bra o ger Lilly bra skjuts uppåt !
Prover e tagna & nu inväntar vi oss svaren .. Hoppas hb stigit så hon slipper få blod ! Hoppas vi bara kan gå hem snart !
Även virus prov e taget så få se om hon har nå virus vår lillskruttis ..men nu behöver hennes kropp Inge mer , nu måste den få bli pigg & stark !

Sen ska vi åka hem o lördagsmysa!

Ända positiva med att va sjuk e att vikten går ner ... Denna vecka blev de -1,1 & nu återstår snart bara 3 kg innan målet e nådd .. Känns bra & helst när jag nu kommer i kläder som jag förr inte gjorde ! Typ min härliga skjortklänning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyck till här =)