fredag 10 februari 2012

1 vecka

En hel vecka har gått o jag har inte skrivit men fullt upp har de vart ...

Måndag : var höjdpunkten att va ute o rida , Anny gjorde stora framsteg & lära sig nya saker !
Tisdag : var höjdpunkten att gå ut o äta med mina två bästa vänner på kvällen !
Onsdag : tillbringa vi fm på sjukan & fick höra att Lilly ska läggas in igen osv
Luften gick ut mig o jag kände mig helt slut ... Sen var vi i stallet oxå
Onsdagnatt fick Lilly kruppanfall & vi åkte in på akuten !
Torsdag mös jag hela dagen med Lilly som var slö o hade 40 graders feber & inatt hat hon haft superjobbig hosta :(
Barnen hade sin första fotbollsinneträning för året oxå

Hoppas hon vaknar piggare idag !
Idag får vi se hur hon mår men förhoppningsvis piggare så att Anny får åka o rida ! Fast hon börjar va rätt förkyld så hoppas inte hon blir mer sjuk! Sen skulle vi träffa våra vänner men med sjuka barn så blirde inställt :(

Jag ogillar sjukor !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyck till här =)