onsdag 22 februari 2012

Primme

Förresten vad man kan bli arg på Dr .. Jag & en ssk satt o prata om att vi köpt häst osv & att de e sorgligt att vi e sålt sjuk just nu men vi e evigt tacksam mot Sanna m familj som hjälper oss & fixar allt med primme.. Iaf hörde Dr att vi hade häst & tittade på mig som jag var dum i huvudet som skaffat häst ... & sa sedan , hoppas ni kan hyra ut den för detta tar tid & pekar på tpn :et som Lilly nu ska ha 14 Tim/ dygn i veckor / månader ... Sen går han..

Blir rasande o undrar hur han kan säga så .. Att de tar tid med Lilly de vet jag men att köpa hästen ångrar jag inte .. Lyckan i Annys ögon , att hon & jag tillsammans får tid , att jag faktiskt kan koppla av ( tror de bara e där jag inte tänker på Lilly & allt ) de tyckte han vi ska ta bort .. Han känner oss inte så !
Så tycker många Dr uttrycker sig klumpigt !

Just nu har jag ångest över att vi inte kan ta hand om den , att Anny som så gärna vill inte kan gå till stallet men snart e de ändrat hoppas jag , snart kommer solen & värmen o vi blir friska !men hade vi inte innan vi köpt hästen vetat att Sanna skulle ställs upp hade vi ju aldrig kunnat köpa han eftersom jag vet att vi hamnar i såna här situationer...

Fast ska jag tolka den Dr så tycker han att vi vara ska sitta inne o vänta o bara tycka allt e jobbigt istället för att få energi o orka leva livet .. Vi e nog hemma ändå pga allt med sjukdom en osv så unna oss att ha en häst & tyck att wow bra ni har annat i livet att tänka på !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyck till här =)