onsdag 1 februari 2012

Dagen

Idag har vi haft en bra dag än om de vart fullt ös .. Efter jag skickat Anny på skolan kom syrrans pojkar .. Sen drog jag igång storstäd så tur alla barn var snälla :) så lagom till lunch var huset storstädat o alla sängkläder bytt !

Sen tog vi de lugnt , pojkarna åkte hem & vi väntade på Anny skulle komma hem ... Då blev de mellis sen skjutsa jag Theo till Hugo , Ludwig till Linus o även Lilly som fick sova där medans jag & Anny drog till stallet .. Mockade medans Anny fick pyssla om primme o när jag var klar så tog vi o lonchera han lite & Gud va han tyckte de va skoj .. Duktig e han oxå o vid galopp tyckte han de va så skoj o hittade en snöhög han kunde hoppa över :)
Underbara häst o så skönt att r kan jag koppla av ! Njuta av att umgås med Anny o hon behöver de , ensam med mamma & min energi fylls på .. Dock om jag ser framemot lite värme & sommarn då allt blir mkt lättare :)

Men sedan hem o duscha innan vi fick turen att få pannkaka hos mina föräldrar ! Nu har vi ju suttit vid bordet o fixat läxa med Ludwig & nu ska barnen i säng !

En bra dag !!! & imorrn ska vi va på sjukan kl 9.00 med Lilly då hon återigen ska in i de lilla ägget !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyck till här =)