onsdag 22 februari 2012

Besöken & samtalen

Att ligga här e Inge skoj utan höjdpunkterna blir när de kommer in nån :)

Vi har ju turen att ha de bästa sköterskorna .. De tar sig tid & kommer gärna in o pratar .. En av ssk som hjälp oss mkt att fixa med pumpen osv e juh faktiskt syster till min kusins fru .. Lite komiskt men vi kom överrens att vi e släkt med släkten då :) ikväll kom även clownerna på besök .. Lilly tyckte de va lite läskigt i början o kollade med stora ögon på dem & de hade ju så stora röda näsor men när en clown gjorde en ballong åt henne började hon le & till slut så dansade hon & sjöng :)

Annars har jag ju turen att min mamma e trogen besökare , hon kommer med frukost & fixat ... Bästa mamma <3 finns alltid där ! & de dagliga samtalen man får från både syster M & vännen S gör att man får ventilera samt prata om annat .. Så de uppskattas <3

nu sussar lillan & jag väntar på att ssk S ska komma in igen o fortsätta prata som vi gjorde innan clownerna kom in innan jag ska krypa ner i sängen & imorrn ska vi ju förhoppningsvis hem !
Som jag saknar de där hemma & Ludwig som e sjuk som jag inte träffat sen söndags :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyck till här =)