måndag 14 januari 2013

Olle

Förresten igår lättade en sten från min bröst .. Tills vi får Olle såld har de iaf löst sig ! Anny vill verkligen inte rida han för hon e rädd så vill inte tvinga henne men då har jag inte riktigt fått ihop de hur jag ska göra innan han blir såld .. Nu när han kommer hem efter tillridning så måste han ju fortsätta ridas för att inte bli busig igen men tänk att de löste sig :)

Så nu imorrn ska jag städa ur hans box & när Olle e klar kommer han få flytta till botsmark där han få ridas av en större tjej än Anny & jag tror & hoppas de kommer funka & att vi sedan hittar köpare till han :)

Lilla Olle boll ...

Känns ändå tråkigt i mitt hjärta .. Men när Olle kom blev ju allt fel :( stallet blev ångest för både jag & Anny istället för skoj .. Så sen när vi har fixat stall här hemma så får vi börja om igen :)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyck till här =)