måndag 14 januari 2013

Måndag

Måndag idag & alltid lika jobbigt att vakna till väckaren .. Idag hade jag otur att Theo vaknade innan L & A åkt så kunde inte gå o sova igen lr rättare sagt Theo ville inte gå upp igen .. Men slumra på soffan va ju inte hel fel heller till skruttan vaknade :)

Nu har vi faktiskt gjort alla morronrutiner .. Den senaste tiden har vi typ vart klar vid lunch.. Men bra för då e vi redo för inorrn då Theo börjar fsk igen efter långt jullov :)

Nu blir de en lugn fm & efter lunch ska vi på sjukan .. Dags att kolla Lillys hjärta igen & hoppas krusidullen som var där sist har försvunnit men de borde den gjort!

Idag hade jag förresten invägning igen .. Nu e jag taggad igen & på torsdag ska jag börja men en lugn tur på bandet o se hur mkt man orkar efter halsflusset & hur mkt ork man tappat på 1 1/2 mån då jag latat mig ! Äntligen dags !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyck till här =)