måndag 20 juni 2011

Lillskruttan + pooluppdatering

lillgumman vaknade till slut, hon har"hoppas" jag fått in en rutin o sova 2½ timmar mitt på dagen...Så hennes dygn ser just nu ut så här
7-8.00 vaknar efter natten
8.00 Ammas
9.30 Sover ca 30 min
11.00 Ammas
12.00 Somnar
14.30 Vaknar & vill amma
16.30 Ammas
17.00 sover ca 30 min
18.00 Amma
20.00 Amma & somna

& sedan så har vi nu medicin att ge henne kl 7.00, 9.00 11.00 13.00 15.00 17.00 19.00 21.00..Skönt att dock slippa stiga upp på natten nu =)

Nu kan juh även dessa tider bli lite olika men så har de sett ut dessa tre dagar som vart & jag hoppas hon håller fast i denna trend för sovtiden vid tolv tiden e juh något som kommer hänga kvar =)

Så just nu sitter jag alltså & ammar , de tra andra barnen sitter här & kikar tv....De har vart ute o jobbat med "poolbyggarna" & de går framåt för dem...Nu håller de på bygga ställningen för poolen så blir spännande att se vad som händer..Verkar även som min käre man har tänkt om & tänker slutför projekt pool innan semestern o sedan ta hand om takprojekt när vi kommer hem vilket jag hela tiden velat...För tänk då att bjuda in släkten på poolparty när vi samlas allihopa då även syster T me famlj från GBG följer me hem..I LIKE <3 
Känns underbart att kunna göra denna pool, alltid älskat att bada själv, alltid önskat mig en pool hemma & nu har min dröm gått i uppfyllelse snart...& inte gör saken sämre att barnen såklart oxå älskar att bada..!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tyck till här =)