måndag 27 juni 2011

Engla

Ja som jag skrev igår så var det denna dag för 7 år sedan våran förstfödda dotter föddes, men inte så där som de ska vara att man e förväntansfull & världens lyckligaste förälder för att man snart ska få se vem som gömt sig i magen utan istället gjorde man de värsta man kunde vara med om...Föda ett barn som skulle vara död när de kom ut, innan själva förlossning & värkarbete så levde hon fortfarande men när hon väl kom ut så hade hon somnat in....

I mitt hjärta kommer jag aldrig glömma den dagen, sorgen som jag bar, tårarna som jag gråtit & hur många år de än går kommer jag nog ändå va lite känsligare, lite borta denna dag...

Men hur de än är, som jag då aldrig trodde va möjligt, så lär man sig leva med sorgen...Sorgen försvinner aldrig, men man lär sig leva med den..Livet tog en annan vändning & jag kan inte annat än tro att Engla gav oss de finaste hon kunde, hon gav oss Anny som kom till oss 1 år efter Englas död.....

Detta år känner jag de ännu lite extra eftersom vi bara för några månader sedan fick veta att vi hade förlorat ytterligare en liten bebis...En bebis som oxå va så efterlängtad, en bebis som nu lever vidare i våran älskade Lilly...De sitter nog där på ett moln tillsammans & tittar ner på oss, hand i hand ! Våra älskade änglar!!!

Eftersom tiden inte fanns idag så blir de imorrn en tur till minneslunden <3

I våran hjärtan finns du alltid!

2 kommentarer:

  1. ja ni har gått igenom många prövningar. Jag hoppas livet tänker le mot er resten av era liv nu.

    Älskar er
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  2. Ja tänk vad ni gått igenom.. så sorgligt allting. Men så fina barn ni har hos er, helt fantastiskt!! :)

    Men förstår att det är och alltid kommer vara en sorglig dag.

    Kram på dig vännen <3

    SvaraRadera

Tyck till här =)