onsdag 14 september 2011

Garagetaket!

Inte detta heller :(
>
> Barnen ligger & jag har förberett morrondagens kläder & väskor & rustat undan så allt ligger på sin plats så nu ska jag slappa.. Man tycker inte man gör nåt på dagen men jag gör nog rätt mkt!
>
> Idag har jag ju målat & tänkte visa hur fint de blir med garagetaket där kärleken byggt om.. Förtur var taket helt platt men nu e de lutning! Kommer oxå att bli tak över dörren & ny dörr ska köpas! Kommer bli perfekt.. Sedan så kommer även huset lysas upp av spottar
>
> Men jag hoppas att de slutar regna för jag har en del kvar att måla!!
>
> Imorrn ska förresten Ludwig fara iväg o spela in ett avsnitt för pysselskogen :)
>

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Va fint de blir!
    Har ni tänkt sälja den gamla ytterdörren?

    mvh Josefin J

    SvaraRadera
  2. Håller med om att de blir fint, ännu finare när de andra taket e på plats =)

    Josefin: Näe den dörren får bli en förrådsdörr istället =)

    SvaraRadera

Tyck till här =)